Me, Spain and my Bacardi Breezers.




Ja nu är jag äntligen här i Spanien (kom igår). Det var en liten skräckfylld flygtur som sagt har jag utvecklat en stor flygskräck bara jag ser dte börjar jag hyperventilera. Så ja jag fick en ångestattack och började typ gråta ( döm mig inte snälla :P ) Sen fick jag dock Valium utav mamma och sov som en klubbad gris hela flygningen.

Men nu är jag här och det är superfint och VARMT! Så vad kan man göra föruto att sitta vid poolen och stranden och dricka Bacardi? Så jävla härligt. Men nu är dte sjukt varmt ute, tror att jag måste ta en liten siesta. Men jag måste säga att jag är lite stolt över mig själv, jag kan ju faktiskt lite spanka i allafall :D


WELL NEEDED VACATION //Krullet.

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Ha det bra i Spanien!

Postat av: Sophie

Asså fatta hur mycket jag garvade åt det där xD JÄVLA CP BARN DU ÄR :D :D <3 börja gråta och behövde fucking valium för att klara flygning asså hahahhahahahahahaahahahha :D

2007-06-21 @ 00:40:12
URL: http://sodamnclever.blogg.se
Postat av: no blog but so fucking adorable anyway, NEA

men, är du inte på familjesemester? får du sitta och dricka bacardi för dina folks? är inte du 14/15 år? själv "går jag på promenad" på kvällarna när jag är utomlands. yeah, promenad på alla jävla nattklubbar jag kan worka. höhö. men ha det jävligt bra där borta! :D

2007-06-21 @ 03:17:31
Postat av: Hanna

Nej det får jg inte men dom hade gått iväg på en utav dom miljontals promendaerna så jag passade på att chilla lite ;)

2007-06-22 @ 12:40:13
URL: http://krullethelgonet.blogg.se
Postat av: Anonym

Jaha hur länge ska du vara borta då ??

2007-07-01 @ 16:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback