Mitt liv är ÖVER!




Alla kanske tycker att jag överdriver lite nu men what the fuck... Jag klippte mig idag och ja jag skulle vilja beskriva mitt hår ungefär som: en påsatt rabiessmittad crackhors-uggla som är hög på ecstacy och just blivit påkörd av en bulldozer. Med dennna simpla och överdrivet förskönade beskrivningen kanske ni kan räkna ut själva att det är illa, ILLA!! Jag har några olika alternativ på lösningar:

1. jag låser in mig i 6 månader tills mitt hår har växt ut.
2. Jag köper extensions eller en fucking peruk.
3. jag lägger sätter mig på E4:an, leker Magnus Uggla och väntar på att bli överkörd.


 Det lutar mot alternativ 3 även fast det är en gnutta destruktivt.


WHAT TO DO? //Krullet.

Kommentarer
Postat av: Nicole

Nämendå! Det är så tråkigt att bli missnöjd med sin klippning. Bläck!

Postat av: hanna

Det är väldigt känslomässigt för mig, jag har en väldigt känslomässig relation till mitt hår... :(

2007-06-20 @ 13:19:50
URL: http://krullethelgonet.blogg.sw
Postat av: Elin

förstår hur du känner dig hanna! Håret är en jävligt stor del av en <3333

2007-06-24 @ 20:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback