My agony...



Idag på Skansken var vi tvugna att ragga upp en snygging och ta med till domarna. Hehe jag började smida små planer i mitt huvud, yey vad kul och ragga! MEN... Jag upptäckte ganska snabbt att ALLA snygga människor hade åkt hem, kul! Men helt plötsligt får jag syn på en blond kaluffs, YEY! Jag skuttade glatt fram till honom, men jag var inte lika glad när han vände sig om... Han var FUL gott folk FUL! Jag satte hjärtat i halsgropen och kollade desperat efter en flyktväg det var försent, mitt öde var redan bestämt.

Jag: Hej, jag behöver en snygging och jag tycker du är het! Följ med mig!
Killen: *flin* ( jag hade nu upptäckt att snubben var typ 11 år, kul! Det är typ våltäkt, eller ialla fall pedofili). Aha..! Okej!

Jag gick ganska rakt på sak jag orkade inte gå runt hela meningen och börja fissnacka. Men det tog hårt i mitt hjärta att ställa mig framför den fulaste människan jag någonsin sätt och ljuga ungen rakt upp i fejan.

medans hans kompisar busvisslade uppmuntrande, vad roligt nu tror alla att jag tänder på 11-åringar... Dagen kund einte bli mer fullbordad!

OH MY AGONY //Krullet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback