Pimp my lil'bros room

         161419-124
Ja, vi har jobbat som svin i typ fem dagar här med min lillebrorsas nya rum. Han har varit på läger och inte vetat om nååånting. Han kom hem idag och jag tror han blev glad. Han måste ha blivit glad! ALLT, förutom ett par stolar, i rummet är nytt, plus att snubbe som heter Puppe kom hit och gjorde phäääätt coola målningen på en av väggarna... Jag vill också ha graffiti på väggen... :(

Well, well, imorgon bitti drar jag och familjen iväg till landet för att fira midsommar i lugn och ro... Eller ja, det blir ju lite mycke nubbedrickande som det alltid blir, meeen vi vet ju att folk bara blir trevligare av lite sprit. Förutom min käre far, han blir trögare... Eh. Och jag tänker inte äta sillunch, eller jo, lite matjesill kanske, och jag tänker inte dansa rund  midsommarstången och låtsas vara en groda utan öron men jag tänker köa till fiskdammen. Det är ju godis for fucks sake!! :o

Hur som helst så vet jag inte när jag kommer hem igen, för vi brukar bosätta oss på landet på somrarna, vilket jag hatar av hela mitt hjärta, men jag har liksom inte så mycket val. Jag kanske drar hem några dagar nästa vecka för att utnyttja mitt gymkort som går ut sista juni, sen tänker jag dra hem och se HPOTP premiären 13 juli.. Men annars vet jag inte... Nadja kommer väl ut sen och sånt...:P

I'M OUTTA HERE / Helgonet

Kommentarer
Postat av: Nadja

ja, ta med mig! :)

2007-06-21 @ 17:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback