Sommarlov!

Nu är det äntligen över! Åttan är över och sommarlovet är här! YEEEY! :D:D:D

Skolavslutningen var den tråkigaste ever, och det hjälpte ju inte direkt att min klass blev placerad ovanför scenen, så att vi såg ännu minder än vi hörde. I klassrummet fick vi läsk, och jag fick en biobiljett för att jag är med i elevrådet och sen fick vi betygen. Ah! Alltså! Mina betyg! <3<3

Vi får blockbetyg i SO och NO så vi får betyg i tolv ämnen. Jag förstår inte riktigt hur man räknar med poängen och sådär men Krullhanna räknade så att om man hade till exempel G i SO så hade man G i sammhälle, historia, geografi och religion. Om man räknar så så har jag 320 poäng! :D av typ.. 340. Men... Det stämmer inte :o Eller?

Om man inte räknar så så har jag 220 av 240... :] Jag är så stolt över mig själv! Hoppas det går lika bra i nian! Ah, fatta, nästa år är vi äldst! Oh lord! :o Men nu ska jag äta glass, hejdå!

SCHOOL IS OUT / Helgonet

Kommentarer
Postat av: Nadjuff

Åhh!jag vill också ha bra betyg!:Odu är bäst!^^

2007-06-13 @ 14:01:19
Postat av: Am

Det är bara 320 poäng, 340 går inte att ha XD

2007-06-13 @ 16:36:32
Postat av: maria

Haha jag bajsar ner mig. Ni är roliga :)

Postat av: madelene

man får 10 pöäng för g, 15 för vg & 20 för mvg :)

2007-06-14 @ 21:13:01
Postat av: Saga

Madelene: jo jag vet ;)
Maria: Hehe ja som ffan ;D
Am: Jag, vet det är det som blir så konstigt för räknar jag ihop alla ämnen jag har haft i åttan så blir det faktiskt 340 poäng. Men någon sa att man inte har teknik i nian och då blir det ju 320...:P
Nadja: I know, i am allmighty <3

2007-06-15 @ 12:40:58
URL: http://krullethelgonet.blogg.se
Postat av: Hanna

Maria: Vi vill egentligen inte att våran blogg ska ha en laxerande effekt, men jag tror att det var posetivt ändå.

2007-06-16 @ 19:06:20
URL: http://krullethelgonet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback