4 månader av lycka

Ja, here we are. Jag och D har varit tillsammans 4 månader idag :)  Vet ni hur glad jag är att jag har D? Vet ni hur mycket jag älskar honom, nope förmodligen inte. Han är perfekt, i allafall enligt mig, sen kan ni andra köra upp något i röven. förutom du Helgonet, och Al och ja alla som jag bryr mig om. Det är vid sånna här tillfällen man aldrig vill att dte ska ta slut. Men depressing som dte är så kommer allting till ett slut.
jag ägnar även lite sympati åt min kusin i dte här inlägget, hon är en skithärlig tjej! Inget ont i världen åt henne, men hon bor bara i en för liten håla. Där man får stämplar på sig helt utan anledning. Det suger. Och hon har inte världens bästa självförtroende heller så hon har börjat isolera sig. Det är helt sjukt, såklart att man blir sänkt om folk sätter stämplar på en. Men m,an måste vara lite hårdhudad, om jag skulle bry mig om vad alla människor sa om mig så skulla jag fan ligga hemma hela dagarna begraven i take away rester. Jag bryr mig inte om vad folk tycker om mig, om dte inte är personer som betyder något för mig. Då tar dte jävligt hårt. Men varför ta åt sig från folk man inte bryr sig ett skit om? I don´t get it.



161419-12 Den här bilden är skitsnygg btw


LETS STAND UP!    //krullet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback