8 gånger 8 = Mulle Meck

HAHA jag måset bara berätta om ett litet samtal som fördes mellan två jävla cpoffer idag. Mwaha jag dog nästan så jävla cpstört XD.
Min kusins kille C, och en snubbe som heter J pratade om hur det var i deras skola om orättvisorna och särbehandlingen mellan dom två. GAAH jag dog X ]


J: Men vafan C så jävla dåligt! Du blir så jävla särbehandlad! Bara för att du är så jävla dålig i skolan!
C: Amen, vaddå?!
J: Men vafan om du räknar ut 8 gånger 8 så får du fan spela mulle meck i 2 timmar!
C:Jaha okej?! Jag kanske e lite dålig på matte?! Okej?! Har du problem med det eller?
J: Om jag kommer till skolan får jag stryk men när du kommer till skolan får du fan papparkakor!


Jag har så jävla dålig humor men jag höll på att garva ihjäl mig! J var så jävla sur XD

LOVE MY BEDTIMESTORY  // Krullets humor suger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback