aj..?

Hmm, här sitter jag i våran jävla pisskola. Jag sitter som förstenad. Jag vågar inte röra mig för någonstans finns J.P som tänker göra en krulletraidor och döda mig om han hittar mig. det är nämligen meningen att jag ska vara ute och gå nu. Men jag ORKAR INTE! Plus att mitt hår blir lockigt när dte är så fucktigt ute, shit nu låter jag som en uppumpad blondin igen. Och återigen måste jag säga att jag verkligen inte förstår grejjen med anonyma inlägg? Vad är ni rädda för, att jag ska bli sur och komma och bita er i tårna?
Nej det kommer inte att hände, pga flera orsaker:

1. Jag bryr mig inte om vad ni tycker.
2. jag hatar fötter och tår.
3. Jag är helt enkelt för lat för att hämnas på något sätt om någon skriver en kommentar i våran blogg, oanonymt.

Men lite stolthet kan man väll åtminstone ha? Lite..? nehe...

Ja alla mina små vänner är ute opch skuttar som J.P sa åt dem. Dom är duktiga.
Igår hoppade D studsmatta, han ramlade ner på marken...På huvudet. AJ?! Naaw stackarn, han har inte riktigt insett att det är mot tyngdlagen, ja dte är faktiskt emot alla lagar som finns. det är inte bra att han ska försöka göra volter och hoppa. Nej han får nog lägga ner dte där ett tag. det sorgliga är att ingen kommer märka om han har hjärnskakning, hans hjärnkapacitet skulle fortfarande ligga på samma nivå.

GET A LIFE // Krullet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback