Bad publicity.

161419-15

ja, vi snackade om hur reklam påverkar oss idag på svenskan. Och det är verkligen otroligt sexistiskt. Allt handlar om sex, jag har googlat nu ett litet tag på Aucci, Armani, Dior reklamer. Och vad försöker dom sälja med den här reklambilden ovan? Om jag inte visste att det var kläder eller ja märket Gucci, så skulle jag seriöst tro att det var en reklam för bikinivaxning! För jag menar är dte inte dte som framgår mest i den här bilden. Jag menar där är den, BOM! Hela kalaset, med ett fint litet Gucci G vaxat mitt i härligheten. Om det skulle vara en person som inte visste vad Gucci var så tror jag att dne skulle gissa på ett känt bikinivaxningsföretag. Sick. Den här reklamen skriker SEX, SEX, SEX!!! Egentligen varför säljer sex så jävla bra? Är sex en sån otroligt stor del av vårat samhälle så att vi inte kan marknadsföra våra produkter utan det?

Where is this going?

I WONDER WHY // Krullet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback