Blä klet!

Jag vill gå ut! Det är vår och jag vill bara gå ut och springa! Eller cykla, jag måste köpa en cyckel en BMX förmodligen måste bara tvinga mina föräldrar att ge den till mig som tidig birthdaypresent or something like that. Cycklar kostar ju inte så lite heller, eller ja runt 5.000 det kanske inte är hela världen för alla brats, men det är typ så mycket pengar jag har på ett helt år XD Liten underdrift men.
I morgon ska jag i alla fall till skolan! YEY! Ja inte YEY för att gå till skolan, men YEY för att kuna gå ut. Jag e ju förfan planetens största eremit...Vänta det ringer...GAH det var någon skum finsk kärring XO
I morgon vill jag ha kjol på mig för dte är vår! Men det finns några hakar:
*kjolen är KORT och mina ben ser ut som benen på en flodhäst.
*kjolen är KORT och mina ben är lika vita som ett liks.
*kjolen är KORT och det blir inte varmt förens 14.00, jag kommer att att frysa arslet av mig!

Nu har jag använt "brun utan sol" och det är kletigt YEY! NOOT!


HATE MY BODY // Krullet

Kommentarer
Postat av: Alice

Skärp dig Hanna! Sluta klaga över din kropp hela tiden!

2007-03-27 @ 18:57:22
Postat av: Alice

Skärp dig Hanna! Sluta klaga över din kropp hela tiden!

2007-03-27 @ 18:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback