Budget...? Är det någon slags blomma eller?

Budget...? ?r det n?gon slags blomma eller?

Ja men det är ju så otroligt passande. Att jag, just jag som förmodligen är universums största slösare i hela världen som inte någonsin, någonsin har haft ens en liten microskopisk tanke på att ha en budget, ska ha prov på konsumentkunskap! Nejmen Jihoo! Vad bra dte kommer att gå, inte alls. Citat ur min hemkunskapsbok:
" Ja, och nu när du har ,ånadspeng är dte mycket vanligt att man i 15 års åldern har en kassabok, där man anteckanr alla inkomster och utgifter man har. Påså sätt kan du ha koll på vart dian pengar tar vägen."
Nu sitter jag återigen i en liten Nalle-Puh situation och tänker så det knakar i lingonskogen, hur i helvette, ja hur fan i helvettesjävlafittskitkukhålsfitta någon normal människa orkar föra en jävla kassabok. Okej det är sant, det skulle vara praktiskt men jag gör så små och många impulsköp, så jag skulle inte ha någon ordning överhuvudtaget! Och en budget kommer inte ens glidande på en räkmacka in i min hjärna.

Nej jag tror att jag är körd, men jag har i alla fall ganska tur efter som jag är lättlärd. Det är bara att pressa in informationen i hjärrnan. Problemet är bara i natt sov jag 4 timmar. Jag är TRÖTT. Om en timme börjar LOST dte måååste jag se. Och här sitter jag och bloggar för glatta livet. Jag är
 inte bra på att prioritera överhuvudtaget, inte en gnutta i blåbärssylten. ( Gosh vilka mystiska jämförelser.)

Nej men seriöst...Nu ska jag plugga, men först ska jag bara...

HAVE NO BUDGET  //Krullet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback