Bullet for my valentine

Ni som är bara en aningen observanta kanske snart börjar märka att den här underbart genialiska bloggen börjar fyllas med 5 blogginlägg om dagen. Och nej dte är ingen pundare eller Max som har hackat sig in på dne här bloggen och skriver frenetiskt. Utan jag och Helgonet försöker göra ett desperat fösök att få ut våran brillianta textsamling till allmänheten, genom att bli mest aktiv och hamna på dne jävla goddamn listan! Så att folk faktiskt börjar läsa våran lilla blogg. För den är underbar. Och en aning narcisistisk.

jag måste säga i det här lilla inlägget att jag är sååå less på all meningslös musik. Och jag är ännu mer less på att man inte kan lyssna på rock utan att folk skriker " din jävla emofitta" efter en! Vad händer med vårt lilla patetiska samhälle?

Bullet for my valentine is the SHIT dom är grymt bra deras texter är grymare än grymatse grym...Till skillnad från min komparering. Just nu knarkar jag The end som är en mycket genialisk låt utav dom. LysSna gott folk LYSSNA!
För dte är hörvärt, för den har en meningfull text, som inte handlar om fittor eller sex.

Music gods <3

                                     Bullet for my valentine
Han till höger är SNYGG yummi :D

LISTEN TO THIS // krullet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback