Cheers for Eeyore ffs XD

Jag skojjar inte! Nalle Puh e ett hemskt program, och en hemsk bok. Det är massproducerat dessutom. Aoooch..(dålig interjektion) Jag tycker att det är hemskt det är några små "individer" som inte har något intelligent att komma med överhuvudtaget, som är instängda i en skog med ett jävla flumnamn! Vi har:
* En tiger som förmodligen har AD/HD som ständigt är hyperaktiv och bara gör livet surt för alla, särskilt för Kanin. Han studsar ständigt runt på sin svans och skriker något  som låter som Scooby-doo med förstoppning.

*En kanin som är en sjuklig pedant. Som jag tills idag även trodde var en tjej men det är en kille. Jag anser att han är en transvestit, eller ja snarare transsexuell, jag menar har ni någonsin sett "hans" snopp?! inte jag heller. Och jag kan ärligt säga att jag har letat noga.

* En gris som är homosexuell. Jag menar det finns ju ingen annan förklaring. vad skulle ni kalla en gris som har en näsvärmare, är rädd för precis allting, är rosa och bor i en sagoskog med transsexuella och en och annan könsförvirrad björn?!  Det är sjukt!

* En uggla som är helt antisocial och överarbetad. Han bor uppe i en trädkojja där innehållet enbart består utav litteratur i olika former. Han är även extremt överviktig, jag har en teori om att det är därför han aldrig lämnar sin kojja. Han har ju komplex för sitt utseende! Är dte bra att uppmuntra barnen till sånt?! En tidsfråga tills han lider av Bulemi eller Anorexia.

* En jävla mullvad eller bäver eller vafan det nu är som  helt plötsligt ibland ploppar upp ur jorden för att slänga ur sig diverse svordommar och sedan försvinna ner i sin grop igen. Jag tror att han driver Världens största marujanaodling down there! Som han sedan säljer till alla i sjumilaskogen. Vem fan skulle inte behöva röka på i det sällskapet?! Han har säkert cashflow...

* Och så har vi såklart kristoffer-robin! Han ä en utstött unge som aldrig har haft några vänner. Han är helt avskärmad från verkligheten. Och hans ända flykt är att röka maja och fly in i sagaornas värld med Nalle puh och hans...vänner... Är det ingen som har fattat att unghelvetett är missbildat?! Är det något att uppmuntra sitt barn till.    -Ja Alfred om du någonsin blir ensam kan du röka maja och leka med Nalle puh! NEEJ! Barnet kommer sluta på plattan!

* Nalle puh är ju huvudfiguren. Han har ingen hjärna överhuvudtaget! Och för att ahns bark-skalle ska fungera överhuvudtaget så måste han sätta sig på en jävla stock och äta honung. Eller ja förlåt "håning" som han säger. Han behöver en talpedagog för i helvette!

Och slutligen har vi ju faktiskt Ior. Jag förstår honom för att ahn är helt jävla manodeppressiv, jag menar i det sällskapet! Hur skulle ni känna om ni levde i ett ställe som kallades sjumilaskogen, där det bara bodde könsförrvirrade gosedjur och Heffaklumpar som uppenbarar sig när dom rökt på. Och varje gång Ior försöker göra något utav sitt liv, bygga en bostad och sluta med droger. Då kommer AD/HD tigern och river hela jävla skiten! Om och om igen! Sen får Ior även sin svans fastspikad i arslet lite hipp som happ. Fatta vilken förnedring! Folk kommer och spikar fast en svans med en rosa rosett på ditt arsle, medans någon skriver en bok om det! Som även har illustrerade färgbilder. Och sdean animerar dom  den, och lägger ut den som åsneporr på tankafett.com! Stackars Ior han har inte ens en psykolog att prata med. Hur ska han klara sig?! 

Jag förstår inte hur det här seriöst kan vara en barnbok och en tecknad film! Tänk på vad ni uppmuntrar barnen till! En generation är dte redan försent för. Vi är redan infekterade i hjärnorna av denna sjuka massproducerade historien. Men rädde er ni som kan! 


                                                                           AVSKAFFA NALLE PUH!!

EVERYBODY GETS HIGH!   // Krullet

Kommentarer
Postat av: Junnarp

FY FAN VAD KUL! XD
Jag tror jag döööör av skratt!
Men du har HELT RÄTT! XD
Stackars ior va fan! [x

2007-03-11 @ 17:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback