Dudutturu

                                                      kylsk?pspoesi
Igår var det kalas hemma hos mig! Vi har inte haft kalas på länge, så det var verkligen dax. Det var hyfsat kul också. Som vanligt skuttade folk omkring som idioter, en av idoterna lekte ninja. För omväxlings skull.. ;]
Jag fick kylskåpspoesi och vi fördjupades oss i poesins oändliga värld. Se bara, vad fint det blev, mhm! 
Sen blev det en seriös match i Råttfällan mellan mig och en kompis! Oj, oj, oj! Men hans regler var helt fucked upp så jag var tvungen att skrika lite på honom. Han skrek tillbaks Heh.. Men jag vann!! :D

Vaknade nio imorse.. NIO! Fick inte ens sex timmars sömn. Fatta hur fräsch jag känner mig. Så har man nästan bara fått städa hela dagen. Eller egentligen gick det fort. Tack, Al, för hjälpen <3 Plus att jag städade under kvällen igår. Ville inte att det skulle vara helt jävla kaos när mamma kom hem. 

Den störta och mest fantastiska nyheten är ändå ATT JAG HAR KÖPT EN SNOWBOARD!! Äntligen, fatta hur länge jag har längtat! :O Det är en K2 och den är jätteschnygg! Är så jävla glad! Just love it, nam nam nam.


WANT TO SLEEP / Helgonet




Kommentarer
Postat av: Junnarp

Jag gillar eran kylskåps poesi! ;D
nio? då sov till och med JAG! :O ;P
Jag vill se en bild på din snowboard med dom gula bindningarna! :D

Kram<3

2007-03-11 @ 16:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback