Faderullanlej

Är det bara min värdelösa Mac som strular eller ser våran blogg helt skev ut för er också? Inte kul! Vår vackra blogg är inte längre vacker i mina ögon. Eller ja, jag är ju blind men eh, ja okej, jag babblar. 
Har letat runt på bilder som vi kan ha som header. Jag har redan böjat tröttna på den designen vi har nu och vill ändra! ^_^ Men jag har inte pratat med Krullet om det. Det är en nackdel med att ha en gemensam blogg, vi är två som ska komma överens om utseendet och innehållet. Men det är bra att vara två också, det uppdaterar mer då, ni vet! ;] I alla fall, det ser liksom tomt ut i bloggen, i alla fall så är headern tom och tråkig. Och den gråa färgen har redan blivit utnött. Hm. Ja, till att börja med ska jag ändra headern (utan att prata med Krull?) och sen får vi se. 
Förlåt för tråkig, onödig uppdatering :*

MAKE ME HAPPY / Helgonet


Kommentarer
Postat av: KRULLET

I LOVE OUR NEW DESIGN!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback