God morgon!

Ja kära vänner, här sitter man en lördagsmorgon. Alla andra tonåringar i Sverige ligger förmodligen och sover vid det här laget, men inte jag! Om tjugo minuter ska jag nämligen åka och dansa. Det är roligt, men jag kan inte koreografin speciellt bra. Och kan jag inte koreografin så att den sitter som en smäck direkt blir jag frustrerad. Och då går det ännu sämre.
Vi fick platser till uppvisningen förra veckan, och jag blev placerad längst ut i kanten. No big surprise. Meeen grejen är att jag knappt får någon plats att dansa på över huvud taget! :] Ska nog gnälla lite på de som står på min rad, de kan inte hålla på och tjocka ut sig sådär, det blir inte roligt för lilla Helgonet, nej, nej, nej. 

Har skickat en massa bilder till den här datorn från min dator ( dom för övrigt inte går att blogga ifrån?! XP) för det har försvunnit en massa orginalbilder från iPhoto på den här datorn. Från oktober till typ mitten av januari fattas det en massa bilder för mig. Ledsamt. :( Men jag har dem allihop på den andra datorn, så nu ligger några här igen. De är Photoshopobjekt allihopa, när jag kommer hem ikväll ska jag börja leka med dem, hehehe!

Efter dansen ska jag möta upp Krullet och Al, vi ska åka in till stan för de ska shoppa. Inte jag, jag har inga pengar. Jo, tre spänn, det är hela min förmögenhet. Men snart är det ny månad och snart får jag lön, då har jag lite att göra av med. Observera lite, för jag måste fortfarande betala pappa för snowboarden. Men det är bara 1300 kronor kvar, sen är den totally mine! Yeah!


PEACEFUL SATURDAY MORNING / Helgonet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback