Happy time

Jag är glad! Även fast det regnar ute. Jag menar vi fick ju iaf vår ett litet tag. Men det är ganska skönt att det är dåligt väder då blir ma inte lika multideppig när man ska plugga.

Idag ska jag sola hade jag tänkt mig. Och nej era idioter, inte utomhus. Nej jag tror att jag gör en uppoffring och åker till Huddingehallen istället. Domhar tydligen schysta solarium. Jag vill inte se ut som en kokt hummer när jag kommer ut därifrån.

Och det roligaste idag är att jag ska få en ny mobil! YEY! Men inte för att mian kära päron känner sig generösa,nej. Utan för att min gamla har ju pajjat totalt även fast dtn har varit inne på laning 90 ggr så misslyckas den med att prestera någonting. Suck. Så dte går ju på garantin så tjejen i butiken sa att jag fick välja en ny mobil, vilken jag ville så dte är ju skitsoft. Jag kanske måste byuta abonemang men big deal.

Jag funderar starkt på en Motorola V3xx, för den är så grymt snygg! Fast jag ska såklart inte ha den rosa varianten jag ska ha en svart. Jag hatar rosa. Plus att jag inte vill ha en likadan mobil som alla foundationfjortisar i hela goddamn världen XO

Min lilla cp kompis Sophie har skaffat sig en blogg nyligen som ni alla borde checka in om ni har tråkigt ^^ Den är såklart inte lika underbara som de här bloggen men det funkar.

www.sodamnclever.blogg.se 


LOVE TO ME // krullet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback