Have no rythm.

161419-31

ja på bilden här ovan ser ni några glada sambadansare. Och grejjen är den att hon, tjejen i mitten, angie är min kusin. Hon är grym på att dansa hon har sin egen sambagrupp och allt, och åker runt och dansar överallt. Och du skulle mn ju kunna tro att kanske, kanske en liten gnutta utav rythm och kordination skulle lyckas squeezas in i min kropp. Men NEJ! Ange har även ett skitbra jobb, som hon är asduktig på, hon reser sjukt mycket emd jobbet, alltså free vacation. Hon är sjukt intelligent och rolig. Fick jag något utav det? NEJ! Här sitter jag på mina feta betygssänkningar och tänker som lilla nalle puh, hur fan jag ska kunna höjja mina betyg?! Men det står still. Jag är för korkad och oambitiös.
Men...Även fast jag inte har ärvt något bra från Angie, inte ens hennes fina hudfärg...Så har jag ärvt lite från mina kära föräldrar:
* Att jag är dement och inte kommer ihåg någonting - Mamma.
* Jag är inget mattesnille - mamma
* Jag har missbildade öron - Mamma
* Jag är sjukt blek och fet - Mamma
* Jag har ingen humor överhuvudtaget - Pappa
* Jag har dåligt imunförsvar -pappa.

Ungefär det...Suck..Men ja som tur är kan jag skylle allt på mina dåliga gener. Där har ni sanningen people, det finns säkert hundra grejjer till som jag kan rada upp med negativa saker jag har ärvt...Men dte skulle ta hela terminen.


HATE MY GENES // Krullet.

Kommentarer
Postat av: Alice

Du har iallfall inte ärft några sjukdomar! Klaga inte! Jag har alla jävla fitt handikapp som finns!
Och förresten så e du inte fet! :)

2007-03-25 @ 20:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback