I love you, tomorrow

Imorgon gäller det. Imorgon smäller det. Imorgon ska jag ställa mig inför över 600 personer (eller, jag vet egentligen inte hur många vi här i våran miniskola, det är säker färre människor än så men det är läskigt i alla fall) och sjunga. Naturligtvis har jag blivit förskyld också så min röst är fucked up. Jag säger ju att jag alltid blir sjuk vid HELT fel tillfälle. Buhu, jag har ont i halsen! :[

Jag ska sympatibära kjol imorgon för Krullet vill inte visa arslet för jordens befolkning helt själv. Så jag ska squeeza ner mig i min söndertrasade jeanskjol imorgon. Jag har ungefär samma problem som min lilla vän där. Mina lår är fetare än hennes, men jag är större än hela hon så de ser inte ut som flodhästlår i jämförelse, som tur är. Och ingen, INGEN kommer någonsin komma i närheten av min likblekhet! Jag har som känt inga pigment förutom där det lyckas komma fräknar, så att jag är i princip helt vit. Ibland ser det ut som att jag skiftar i blått också, faktiskt. Jag brukar säga till Krullet att hon ska stå brevid mig, för då ser hon grymt brun ut. Men jag ska ha strumpbyxor imorgon och tänker inte visa mina likben. Jag rakade likbenen idag också. Det är så jävla tråkigt att raka benen!! Näst efter att vänta på bussen är det det absolut tråkigaste sättet att fördriva tiden. Jag önskar det fanns något sätt att eliminera håret på benen för gott, men det lär ju inte hända (vi måste prioritera cancerforskningen!! nej visst, okej, tänk inte på mig!) Jag behöver ju inte raka benen, nej, nej, men nu är det vår och varmt och jobbigt med hår (ALLT hår) över huvud taget och jag vill inte gå omkring med ben som man kan förväxla med en pudel.  MEN DET ÄR SÅ TRÅÅÅKIIIIGT att raka benen! 

Nu måste jag egentligen plugga mer Hemkunskap (Konsumentekonomi, tror jag att det kanske var?) vi har prov på torsdag. Och så måste jag ta hand om tvätten. Meeen klockan är sent och jag måste sova också, så att jag inte däckar på fler lektioner. Så tvätten får vänta, och jag får vänta mig ett IG på provet. Jag gör mina val och ska inte klaga. God natt, kära medmänniskor.

THAT'S LIFE, RIGHT? /Helgonet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback