Lördag morgon

Har man någonsin känt sig mer ofräsch än så här? Nej, det betvivlar jag. Flottigt hår, feta mörklila ringar under ögongen ETC! 

Jag har i alla fall fått en liten photoshopkurs här av mig kära vän Nadja. Hon har lärt mig en hel del nödvändiga saker som jag länge har undrat över. Nu är mitt liv som photoshopare fulländat.
Om cirka trettio minuter ska vi åka iväg till vår danslektion. Fast vi har inte så stor lust till det, vi är sååå trötta. Vi vill bara sitta hemma framför TV:en och käka godis från vår onaturligt stora, gula godispåse <3 Meeen, det är nog inget alternativ eftersom jag måste lära mig den här dansen BRA inom en månad. Så fort jag ställer mig på dansgolvet blir jag helt förvirrad. Dessutom har jag fått fetaste jävla sämsta placeringen och får inte plats att dansa överhuvud taget, det kanske jag har sagt förut.  
Hur som helst, jag är förkyld, jag har feber och det rinner en jämn flod snor nerfrån min näsa. Så jag ska inte deltaga i dagens uppvärmning. Så att jag orkar vara med och dansa koreografin. Ja, så blir det. 

Föressten, jag vill gå till dansen. Om jag inte dansar blir jag ledsen i ögat. Och nu är det lov så jag kommer inte få dansa på över en vecka. Så idag ska jag skaka loss. Oh yä.

IS THE SHIT / Helgonet



Kommentarer
Postat av: Junnarp

Så äcklig är jag varje dag. x')
Men när vi kom till dansen så fick jag lite kraft aatt orka men, jag fick nästan ett irriterat samanbrott på mitt sjuka hår! :O

Kommer sakna dig nu när du åker bort! ;D <3

2007-03-31 @ 15:21:22
Postat av: Helgonet

Aw, du är aldrig äcklig! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback