Make over

Oj, oj, oj, oj, oj vad duktig man kan vara! Här har jag suttit, hur länge som helst och snyggat till våran blogg! Man trodde inte att den skulle kunna bli mer fantastisk, men jo, det kunde den! Se bara, hur dessa svarta bokstäver vackert framträder på den mörkgråa bakrunden. Och se så elegant de röda inslagen bryter av mot allt det mörka, färglösa. Och se, hur den underbara och konstnärliga bilden av mig och Krullet, gör rubriken sällskap. Man nästan känner värmen av våran vänskap. Har du någonsin sätt något så vackert? Nej, nej, jag trodde väl inte det.

En liten detalj tär ändå på mitt goda humör. När man rör vid raden med inlägg och kategorier till vänster med markören, byter dessa färg till rosa. Och jag har inte lyckats lista ut hur man ändrar detta. Vilket är mycket, mycket, mycket sorgligt, då det förstör den vackra lystern av depression som jag så förvånansvärt bra har lyckats framställa här i vår blogg. Denna rosa detalj får en att anta att det gömmer sig ett par smaklösa foundationfjortisar innuti mig och min kära vän Krullet. Jag försäkrar er, det gör det v e r k l i g e n inte. Jag ska åtgärda det rosa problemet så fort jag bara hittar lösningen. Det lovar jag.

Bortsätt från det, är jag stolt över resultatet. Det lilla jag har lyckats åstakomma, med uppmuntande smakråd från det visa Krullet. Så, kära vänner, beakta och bara njut.


THE OUTSIDE COUNTS / Helgonet is the master

________________________________________________________________________________________
UPDATE: Jag har hittat lösningen på mitt rosa, lilla problem! Nu är bloggen fulländad!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback