MISS MY HAIR!

MISS MY HAIR!

Ja, dte är skönt me dkort hår, och jag har bara haft det i några månader. Men jag måste erkänna att jag saknar mitt hår, ja dte gör jag! Mitt låånga hår. Så nu har jag kommit på en ny investering, EXTENSIONS! Ja, för inse fakta nu när sommaren kommer, kommer jag inte att kunna bada med kort hår, efter som jag har naturligt lockigt hår, kommer det at krulla upp sig och se FÖRJÄVLIGT ut. Och jag vill inte sitta inne som en jävla eremit hela sommaren, nej tack. Och idag hittade jag även en tjej som har mitt drömhår! Det är så sjukt snyggt! Plus att den här tjejen visar sig vara sjukt snäll också så hon erbjöd sig att fixa dom där rosa dreadsen som hon har i sitt hår åt mig! Me like it! Men nej, ni kan andas jag ska inte ha endast rosa dreads, det skulle inte riktigt passa mig, nej jag ska ha långa svarta extensions och sen några rosa och blonda dreads inflätat. Det är grymt snyggt! Så nu är dte bara att börja spara!


I WANT HAIR! // Krullet

Kommentarer
Postat av: monis

ehm du.. det låter TERRIBLE!! jag hoppas att du var ironisk..

2007-03-26 @ 23:57:45
Postat av: Elin

Jag tkr det låter riktigt nice :D

2007-03-27 @ 21:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback