My phone <3

My phone <3

Nu är jag hemma, det blev ingen solning för det är fett svårt att hitta ett ställe där man kan sola när man är under 16 år. Men jag har köpt en ny mobil, men inte en motorola V3xx som jag hade tänkt. Jag ångrade mig och valde en sony ericsson W880i  walkman phone. Det är en jättebra musik mobli. Synd bara att jag jusst köpt en ipod. Men jag venne om jag ska ha ngn musik i den här mobilen. Jag köpte den för att dne var så jävla snygg och liten.
Nu ska jag sätta mig och försöka förstå mig på dne här skiten också. Se ya.


LOVE MY PHONE // Kullet

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åk till Fruängen ;)

2007-03-20 @ 15:04:56
Postat av: Anonym

Och sola alltså..

2007-03-20 @ 15:05:08
Postat av: Anonym

Högdalen? Izza , Sara och de solade där !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback