När jag blir stor ska jag bli Guinevere

King Arthur

Jag har suttit ensam hemma hela jävla lördagskvällen. Helt ensamn i ett stort, tomt hus. Inte ens min lillebror har varit hemma. Men jag får skylla mig själv, right? Jag förväntade mig inte att någon skulle ringa, och jag plockade aldrig upp luren själv. Men jag hoppades att det skulle finnas någon som kunde visa något slags tecken på omtänksamhet. Man kan alltid hoppas. Fast jag hoppas alltid förgäves.

Jag har tittat på King Arthur, and I liked it. Keira Knightley har aldrig varit hetare. Varför har hon inte alltid svart hår? Ioan Gruffud som spelar Lancelot var också het. Men man ska inte googla på skådisar man har sett i filmer som utspelar sig för typ längesen. Man tror att de ska vara lika heta som i filmen, med lockigt halvlångt hår, en aning skäggväxt och lite sådär sexigt smutsiga i ansiktet. Men sen är det bara bilder på dem när de har klippt av sig allt hår och ser gamla och tråkiga ut. Inte bra. Alla borde se ut som i King Arthur, speciellt som Joel Edgertons karaktär Gawain, han hade snyggast hår av alla. <3 Ou, jag önskar att jag såg ut som Keira Knightley! :[
Fett coolt att Stellan Skarsgård är med också, och fett coolt att min pappa har jobbat med honom. :P We can all make it to the top.

King Arthur var en fin film, jag känner att jag borde läsa om King Arthur och riddarna vid det runda bordet nu. Det var spännande, och jag blev hungrig på att veta mera. En spännande historia det där, inte minst triangeldramat mellan Arthur, Guinevere och Lancelot, haha! Nej men, Arthur älskade verkligen sina riddare, och han var villig att mista livet för deras skull. Och de var villiga att göra allting för honom. Det är så vänner ska vara, man ska ställa upp på varandra, no matter what. En för alla, alla för en.That is the real shit, people!


MAKE ME PROUD / helgonet

Kommentarer
Postat av: Sandra

Han som spelar Arthur är så jävla snygg! :D

Svar: Haha, ojdå ;) Jag är inte så lång, aw. Typ 165 cm eller något. Men vad trevligt :) Var du i stan och shoppade eller?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback