När jag blir stor ska jag bli vacker

Al hade med sig sin systemkamera idag, och jag vill ha den. Eller en egen. Försökte låna den av henne, jag fick det också men blev bortknuffad av andra som tyckte att de behövde den mer än jag. Oh, vad jag förundras över vilka trevliga människor jag umgås med... Kikade i alla fall runt på bilder dåra, blev på människor, vackra objekt, don't you think? Den här modellen är från Mikas. Hon ser mest skev ut, men är snygg ändå
                                                      . 161419-43 

Den här bilden har jag lånat från Make Up Store. Sminkningen var udda, vem går omkring med gula läppar liksom? Dessutom påminner modellen om en mindre omtyckt person i min klass...
                                                       161419-44


WANNA LOOK GORGEOUS / Helgonet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback