Ny design igen

 
YEY! Jag är så jävla grym! (igen) Hehe, nu har jag suttit här i flera hundra timmar och jobbat på bloggdesignen. Vad tycks? Krullet kanske slåt mig, men det är lugnt, då gör jag bara om igen. ^^ Men jag fick verkligen panik när allting försvann förut. Så jag satte mig för att börja om på nytt, och slutföra allting, även om det skulle ta hela natten. Det gjorde det inte, men det är sent i alla fall. Jag ligger egentligen och sover nu, okej?

Jag ville ha det här   skulls  mönstret som bakgrund till hela grejen, men det gick inte av någon anledning. Det var synd. Så det är bara mörkrött nu, jag får fixa det en annan gång.
Annars har jag gjort en ny header. I Photoshop, naturligtvis. Den blev väl lite sådär,  men bättre än förut i alla fall. Sen är det liiite lite ändrat på resten av bloggen eftersom jag fick utgå från en annan stilmall den här gången. Den fula kalendern är också borta. Vad tycker ni, det ser väl okej ut, right?

Nuuu ska jag bege mig till sängen. Det blir inte många timmars sömn för mig inatt. Bara fem för att vara exakt. S'att, god natt på er, allihopa! ^^

HUGS AND KISSES / Helgonet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback