Oh my, oh my

Jag hatar sommartid. Eller, nej, hata är ett starkt ord, men det gör mig mer förvirrad än vad jag redan är. Jag trodde att jag vaknade tolv, sen skrämmer pappa upp mig med att jag vaknade ett, men alla klockor är tolv, förutom på datorn där den är ett, snart halv två, fast den för mig bara är tolv, snart halv ett. Och ingen vänligt själ har brytt sig om att berätta för mig att jag måste ställa om klockan, nej det får jag läsa i någons blogg. Förstår ni nu, att jag har förlorat en helt timme på min dyrbara söndag? Förstår ni hur det känns? Gör ni det? Va? VA!?

Inte för att jag ska göra något speciellt idag, kanske jag ringer N, men alla andra verkar hata mig. Why? Haha. Nej men alltså, ja, jag är retarded. Det blir nog en dag fylld av städning och tvättande. Får höra varje dag av päronen att det ser ut som en svinstia i mitt rum. Ja, okej, det kanske det gör men jag bryr mig inte. Fast det skulle ju kunna vara lite smidigt ifall jag någon gång kunde hitta det jag söker. Vilket är helt omöjligt vid tillfället, då hela mitt golv är täckt av kläder och annat skräp. Förresseten, jag förundras över hur mycket kläder jag har, det ligger kläder överallt, men jag har aldrig någonsin något att ha på mig!! Jag har så mycket kläder att de försvinner i garderoben. Jag borde göra en utrensning, men jag använder ju liksom allt! Oh, jag vet! Jag behöver en större garderob!! Oh ja! En ny garderob! :D Yeeey! Menneh... Jag kommer aldrig att få en :/ Men jag kanske kan hitta en själv för en billig peng i fyndhörnan på IKEA. Eller de kanske har något smaskigt på Myrorna... Eller ja...så har jag kvar min gamla garderob.

THERE'S CLOTHES EVERYWHERE / Helgonet



Kommentarer
Postat av: Sandra

Mcdonalds i Sverige is the shit, speciellt mitt ;) I Paris hade de typ ingenting på menyn. Ha en fin söndag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback