Save the earth

En vacker dag ska jag lära mig Photoshop, och hur man lägger in fler bilder i samma blogginlägg. Ja, jag är oteknisk. En vacker dag ska min lillebror och mig pappa förhoppningsvis lära sig att hålla sams i mer än tio minuter. För tillfället håller våningen ovanför mig att rivas. Bokstavligen. De är helt galna. Jag lovar att hela jävla gatan hör vart enda litet ord som de säger, nej förlåt, vrålar till varandra. Och det är bara en tidsfråga innan min mamma lägger sig i och då mina vänner ska ni vara redo att kasta er ner i skyddrummen. För det blir ett nytt världskrig varenda gång de där tre bråkar med varandra. Synd bara att de inte har riktiga vapen så att jag kan sno ett, vad som helst, och skjuta huvudet av mig. Vad skönt det hade varit, att slippa höra allt. Fan, mer grälsjuka människor får man leta goddamn noga efter.

RELIGIONSINLÄGG TILLÄGNAT MIN GAMLE SOLÄRARE (hehe, se nu vad jag kan!)
Katolikerna har fasta enda fram till Påsk, de äter bara fisk på fredagar och får inte säga Halleluljah, för det är ett glädjeord och nu ska de bara sörja att Jesus dog. Sorgligt. Fast fascinerande (feel free to hit me) det där med religion. Ibland. Fast skevt också. Jag förstår inte hur de orkar.

Imorgon ska jag i alla fall jobba igen. Yey, money ^___^ I looove money! I want to be a fuckin' rich bitch. Skulle kunna rada upp varenda liten grej och varenda liten skiva som jag vill köpa, men de har börjat kasta sönder saker där uppe nu. Nej, vänner, nu måste jag kila och ta hand om situationen. På med hjälm, flytväst, säkerhetsbälte, knäskydd och skottsäker väst, för det här kommer inte att bli vackert. :]

WISH ME LUCK / Helgonet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback