Skidor vs sola?

161419-33

Jaha, nu stog jag här...Och tänkte den vanliga tanken what to do?!
Hmm, D var i Kungsberget, jag kan inte vara med helgonet och jag har inte Al´s nummer....Lollo e på landet, So är upptagen.
Jag vill också åka skidor jävla bajsfitta! Men! På lördagen v. 15 drar mina päron till Åre, Jag är hemma ensam! FEEEEEST!! Jag är ensam hemma enda till onsdagen då jag och D tar tåget upp till Åre! Nice! fast vi får återkomma hur det gick emd att sitat instängd på ett tåg med D i 6 timmer. fasst jag tror att det bli värst för D, för att jag har sån jävla mundiaré, jag snackar hela tiden. Jag har redan tagit ut alldeles för mycket ledighet dne här terminen. Jag har inte berättat för lilla J:P att jag tänker ta ledigt igen än. Jag tror att vi väntar med det ett tag. Eller så kör jag iväg ett litet flyktigt sms när jag sitter på tåget till Åre och skriver att jag inte kommer till skolan. "J.P, J.P what are you gonna do, what are you gonna do when i aint comming to you?!" Host dålig cover av Bad boys låten...

Men eftersom dte stog stilla i min lilla hjärna, inga ideer kom igenom så gick jag upp för att sätta på mig kläder, och då märkte jag hur jävla bleka men jag har! helt sanlöst jag sre ut som ett lik! Och de är inte snyggt!
Så nu har jag beställt soltid klockan 14.00 på Huddingehallen. FETT SOFT! Jag kommer att bli pepparkaka!
"losers.losers what are you gonna do? What are you gonne du when my legs are hotter than yours?! Yttligare en dålig cover. Suck.

Gaah! Jag måste se Bad boys..Jag tror jag har den här.

se ya!

WATCH MY TAN!   //Krullet is the nigga shit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback