Suck.

Ja det är allt jag har att säga. SUCK. Jag såg fram emot att bli av med det blekfeta fläsket, men no way. Gud har bestämt sig för att jag ska vara blekfet, forever!
Ja som ni kanske inser så blev det ingen solning,varför? Jo för att min arm återligen har bestämt sig för att fucka med mitt hvud. den har nu gett mig feber. Jippey. Den här infektionen sprider sig, och den dödar mig! YEY! Nu är det helt säkert, jag kommer att dö blek och fet, inom 2 veckor, om gud får som han vill. Jag sitter här med feber och ett huvud som känns som ett kletigt Hubba-bubba. Jag har även jäävligt ont i armen och min piercing är infekterad. Jag kommer aldrig att bli frisk för att min kropp är korkad, den kan inte konsentrera sig på att läka en sak i taget. Så den prioriterar, hmm vad är bäst för Krullet att vi läker först? Jag vet! Vi läker piercingen först, för den är ju så fin! Och sen tar vi armen och sedan febern! Jag bra ide min lilla cpkropp, det är bara ett problem, medan min kropp läker min piercing som verkar vara prioritet nummer 1, så är febern kvar, och infektionen i armen som orsakar febern. Vilket leder till att Krullet är helt oförmögen att göra någonting eftersom hon är så sjuk, och hon kan absolut inte gå till skolan, så då kommer hon hamna sååå mycket efter! Och sedan när hon kommer tillbaka till skolan ligger hon 1.000.0000 år efter alla andra!
Bra tänkt min lilla kropp! NOOT! Men hey! Jag har åtminstone en fin piercing. Btw köpte jag ett jätte gulligt Hello kitty piercing smycke igår :D

Det jag har gjort idag är:
* Försökt komma underfund med det faktum att jag snart dör.
* Deppat över dte faktum att jag snart kommer att dö.
* Legat som en bulldeg framför tv:n och känt hur fettet har lagrat sig på min mage och mina lår.
* Och ja,verkligen känt hur sjuk, infekterad och äcklig jag är.

Men det finns en bra sak med att jag är sjuk! Jag har ingen lust att äta vilket betyder att jag kanske går ner lite i vikt...Sen har vi ju tiden efter sjukdomen ( om dte inte är döden) då jag måste börja träna...Jag orkar inte!


GOD HOW FRUSTRATING! //Krullet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback