Typ en vecka kvar till PÅSKLOVET

Jag känner mig lite osocial nu för tiden faktiskt. Hm. Det ska det bli ändring på. Om jag orkar. Fan vilket tjat om att jag inte orkar någonting hela tiden! :o Men, jag är ju trött dygnet runt.

Dagens höjdpunkt var helt klart Marsansåsen på hemkunskapen. Jag älskar vaniljsås, det är typ det bästa som finns. Nästan. Haha.. Host, inte kul. Men anyway, inget annat har varit speciellt märkvärdigt eller värt att prata om. 
Jag jobbade dock bara i en och en halv timme idag. Det var skönt, för jag ville hem och chilla, dåligt för jag behöver PENGAR!
Väl hemma satt jag och mamma och gjorde påskkycklingar av tamponger. Ni vet, så som Grynet gjorde för hundra år sen. Fast min är inte klar, kan inte göra något mer förrän den har torkat. Vilket lär ta typ en vecka. Snart är det ju påsk, ni vet. MMM GODIS!! ^_^ Fast mamma brukar göra helt omöjliga äggjakter så man får hålla spendera hela dagen ute i typ skogen för att leta reda på de där jävla äggen. Det är kul till en början, men sen blir man så jävla sur för att man inte hittar godiset och det är ju liksom hela grejen med påsken!! ..Fan nu blev jag sugen på godis :(

Appropå resa (syftar på Krullets inlägg) så ska jag åka upp till Storlien på påsklovet (Hm, då kanske man slipper äggjakten? Mamma ska inte följa med nämligen) Storlien ligger en bit ovanför Åre, närmare gränsen till Norge skulle jag tro. Och man åker skidor och snowboard och sånt shit där. Så jag ska svischa omkring på My Precious hela lovet! <3 Men det är bara jag, brorsan och pappa som åker upp. Vi får ju se hur länge jag står ut med dem innan jag hänger mig i ankarliften. Fast jag måste ju inte åka med dem , kan åka själv med iPoden. 
Det bästa (förutom att man kan åka snowboard) med Storlien är Högfjällshotellet där vi ska bo. Där finns VÄRLDENS godaste frukostbuffé och VÄRLDENS godaste middagsbuffé!! Oh, jag älskar hotellbufféer <3 Jag älskar mat ffs! :o Men jag älskar My Precious mer. Och sen så är det ett sånt skumt  hotell med konstiga gångar och rum och det finns typ tre eller kanske till och med fyra. En är ascool, fast jag har bara sett den öppen en gång, det är typ neonljus och shit, fett coolt. Men den är ofta täckt. Med en vägg ^^. Sen så finns det pool och gym också! Så jag kan till och med träna medans jag är där! Inte för att det är något att hurra för, men jag slipper ha ont i knäna :D

Ih, JAG SKA ÅKA SNOWBOARD!! Och sen får vi se om jag kan hänga med Krullet till Åre vecka 16 också. Får se om pappa betalar det, annars kan jag inte. Och om vi får ledigt, är inte så säker på det, hrm hrm.

GIVE ME NOVACAINE / Helgonet , jag vet, jag snyltar på Green Day, men wtf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback