Vårtider

Det är så grymt härligt att det är varmt ute nu! Jag älskar värme och att inte behöva frysa! Skönt att slippa ha jacka på sig också. Även om jag måste ha den på morgonen påväg till skolan för DÅ är det kallt.
Vi har en del utelektioner numera också. På gympan till exempel, fast då var det bara jag som jublade.  Och så var vi ute på spanskan idag och svenskan igår. Skönt!! För övrigt har jag fått för vana att somna på dessa lektioner , det är minsre bra :/
Efter skolan åkte jag och Al ner till centrum och käkade glass. (Glassautomaten på vårat McDonalds HAR GÅTT SÖNDER!!) Visste ni att det är billigare att köpa en halvliter Sia chokladglass än att köpa en magnumpinne? Magnumglassarna brukar kosta runt femton spänn, men Sia chokladglassen kostade bara elva. För en halvliter! Så det är ju klart att man kör på det! ^^ Jag köpte choklad såklart och Al körde på en sorbet, Kaktus LIme. Den är också grymt god och ser ut som ihopmosade Piggeliner. Vi satt där i solan och kände oss våriga med våra budgetvarianter på Ben&Jerry's. Härligt, härligt! fast vi blev utglodda och utmobbade av tråkiga fjortisar. De kanske bara var avundsjuka för att vi glass och inte dem.                     
                      billigtsiadyrtmagnum


På vägen hem hittade vi en uttorkad padda. Fast den andades så vi flyttade den till en bäck. Det var synd om den. Jag hoppades den klarade sig. Ja, jag vet, vi är greenpeace :D

I'M LOVIN' IT

Kommentarer
Postat av: Anonym

Naw :D fett söta ni är :)

2007-03-28 @ 19:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback