Workin' 9 to 5

Idag har man gått i skolan i sju och en halv timme. Fatta, sju och en halv timme av arbete och hårt slitande. En eloge till alla högstadieelever där ute, de som faktiskt orkar ta sig till skolan varje dag, och vara där hela dagen OCH jobba på lektionerna. Det är starkt gjort av dem.
Nu låter det lite som att jag aldrig är i skolan annars, men det är jag faktiskt. Ville bara att ni skulle ha det klart för er. Jag är för mesig för att skolka.

Nu sitter jag här på mitt arbete. Fick gå hit direkt efter att jag kom hem från skolan, och ska tillbringa ytterligare två timmar här. Har ett ganska lätt arbete faktiskt, jag är barnvakt åt fyra superkristna barn. De är emellan 3 och tio år gamla.  Nu sitter de och kollar på Bolibompa, och jag sak egentligen passa på att plugga. Revolutionernas tidm Den amerikanska frihetstiden, och Franska revolutionen. Spännande, mycket spänannde. Det är prov på det imorgon och jag har inte pluggat nååånting. Inte bra. Får sitta hela natten med historieboken, ser det ut som...Yey!

NEED A BREAK / Helgonet

Kommentarer
Postat av: Anna

Men gudarns 7,5 timme var ju inge farligt. Här är det arbete 8 timmar varje dag =)

Postat av: Helgonet

Hihi, jag älskar att överdriva! ^^ Dessutom är jag lat

2007-03-20 @ 21:17:18
URL: http://krullethelgonet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback