6 månader ------> Friday´s




6 m?nader ------> Friday?s

Ja, imorgon har jag spenderat 6 månader av mitt lite smått patetiska liv med älsklingen. Lite ljus i min tillvaro! Och då ska vi ut och äta på Friday´s jag säger bara YEY! Jag ä-l-s-k-a-r Friday´s dte är typ Hollywood café liknande ställe, jävligt god mat! Så dit ska vi och försöka lägga på oss några extra kilo runt midjorna. Jag planerar att väga 179 kg istället för mina nuvarande 170 kg när jag kommer därifrån. Hallelulja! ´Vi ska väll dra dit vid 18-19 tidne och på förmiddagen åker jag hem till honom och myser lite. Han har fått en stor platt-tv på sitt rum så dt är happy times! det kommer att bli en trevlig dag, innan man återgår till dt oundvikliga helvettet- skolan. *dramatisk musik*


A NICE DAY // Krullet.

Kommentarer
Postat av: linnea'

älskar! Thank god it´s fridays! :D

2007-05-25 @ 15:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback