BAJS

Idag har jag min första helt lediga eftermiddag på typ fem månader! :] Jag trodde att jag skulle ha fett mycket ledig tid eftersom tre dansträningar och en gitarrlektion har försvunnit från mitt schema. Men nej, jag fortfarande fullt upp halva veckan med arbete och gym. Men tisdagar blir mina lediga dagar de fyra veckor som är kvar till sommarlovet. Och det är ju trevligt. Dessutom är mina fredagar mindre hektiska nu också! FETT SOFT! ^^ 

Så hur tillbringar jag min första, härliga, lediga tisdagseftermiddag? Jo, vid köksbordet med spanskaböcker och instuderingspapper överallt! Kul! Kul! Jättekul! Men vad ska jag annars göra? Jag kommer knappt ihåg hur det är att slappna av! Jag blir bara rastlös!

Hanna sa igår att jag någon gång skulle pröva att gå hem från skolan, gå och lägga mig och sova, äta middag och sen däcka igen. Jag tyckte att det lät mycket avslappnande och trevligt, men sen kom jag på att det är spanskaprov på fredag och så vips, var min tisdag uppbokad på nytt. Halleluljah.

I'M GODDAMN TRICKY / Helgonet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback