Bra dag




Jupp idag har varit en jättebra dag! Jag började dagen riktigt segt med att ta en välfötjänt sovmorgon till klockan 13.00. Sen fixade jag mig lite snabbt (så got det gick) och skuttade hem till älsklingen. Hemma hos Dennis finns dte en liten ny detalj som vi alla älskar hans platta 32 tummare som sitter precis vid sängen i hans rum, *suckar lyckligt*. Det är så jäävla soft att ligga där emd tv:n uppkörd i ansiktet, ja det är grejjer dte. Så vi låg där och kollade på film och bubblade lite allmänt. Sen vid halv 6 tidne tar vi tåget till stan och äter på Friday´s. Jag älskar Fridays. Fast deras vaniljglas var slut, attans. Så efter maten var vi tvugna at skutta till Kungsgatan och äta Mcflurry på Donken XD Visste ni att Mc Donalds på Kungsgatan var den första som öppnade i Sverige? Fakta åsido...

Haha sen när vi satt på tåget hem så var vi trötta, mätta som grisar och flummiga. Så vi hade ett utav våra extremt onormala konversationer, dte var jävligt kul, mn dte tyckte inte killen bredvid oss...Han bytte vagn. Ingen humor, vad hönder med mänskligheten?!

Nej men dte var skitkul, jag har alltid roligt och mysigt med älsklingen. Så dte här var en underbar dag att fira våran 6 månadersdag på :D


I´M IN LOVE //Krullet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback