Brainstormad



skäll inte på mig! Ja, jag inser att dte är ännu en lista som jag just nu har publicerat i min lilla blogg, igen. Men ni måste ha liiite överseende med att jag precis har varit på ett utvecklingssamtal i 1 TIMME! Och jag har blivit så verbalt plågad att min hjärna har strejkat, vilket den gör  ganska oftanär den utsätts för mycket press. T. ex som varje morgon när jag måste avgöra om jag ska ha svarta eller vita strumpor på mig.
Jag måste erkänna att dom här listorna är tråååkiga att läsa, men ganska underhållande att skriva. Men ni kanske hellre vill att jag ska blogga om Paris Hiltons hunds rövhål. Förlåt analöppning.

Här kommer den :O

Senaste person som
Sov i din säng:
Jag
pratade med: Dennis
   delade en drink med: Dennis
  gick  på bio med: Sophie
 gick på stan med: Sophie
            skällde på dig: Janne pojken.

Senaste:
låten du hörde:
Papa roach - Forever <3
Film du såg: James bond? XD
Mat du åt: Pasta med sörja.
Kram: Dennis
Puss: Dennis
Fest: hos lousie på valborg.
Känslan: trötthet
Ilska: jag tänkte på en liten människa och ja...
Resa: Grekland
Glädje: Jag hade kul med D och R
Dröm: Få ett meningsfullt liv, en bra karriär och förhållande
Boken du läste: I en klass för sig - Curtis Sittenfield (suger läs INTE!)
Personen du träffade: dennis och Rickard
Personen du pratade i telefon med: Lollo
Personen du fick sms av:  3 XD
Gången du åt en 7-eleven korv: När jag praoade där ^^
Gången du var utomhus: På tomten med R och D
Gången du sov: Igår natt
Gången hela din familj åt middag tillsammans: I förrgår
Saken du köpte: Tuggumi imorse >.<


GOD HOW INTERESTING //Krullet

Kommentarer
Postat av: mandy

vart & när ska du till usa? :)

Postat av: Hanna

Jag ska förmodligen till usa i sommar, till mina släktingar på västkusten i Cape Cod, om dte låter bekant :)

2007-05-04 @ 21:56:12
URL: http://krullethelgonet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback