Carl von kukarsel



Mina föräldrar är fett korkade XD Dom tror seriöst att man blir våldtagen på ett dansgolv med 4000 pers. ^^

H- Mamma, fick jag gå på The wave?
M- neee...Jag vågar inte släppa iväg dig, du kommer bli våldtagen!
H- driver du skiten ur mig eller?!
M- Det är FARLIGT!
H- Tror du seriöst att jag kan bli våldtagen på ett dansgolv med 4000 pers?!
M-ja?!
H- Get real! Jag tror att ngn skulle märka om ngn kom och började taffsa på mig och jag skiker!
M- Äääh! Ingen skulle bry sig! Ingen skulle märka om du skrek, alla tjejer ligger på golvet och skriker.
H- Varför skulle alla ligga på golvet och skrika?!
M- Dom blir våldtagna...?
H- alla samtidigt? Troligt mamma...

Min mamma är så intelligent, och för att inte tala om realistisk.

GAAH! Jag måste skriva om jävla Carl von linné, men dte kommer gå på en halvtimme, jag är fett bäst på att skriva, jag har redan värsta strukturen för hur jag ska lägga upp dne här uppsatsen så dte blir prima! Sen måste jag skriva om Buddha också...Det är en annan femma. Jag är KÖRD!
Och på tal om körd snart borde vi få tillbaka våra spanska prov, jag skrev 2 meningar på provet som förmodligen var fel, dte här kommer bli mitt andra IG prov i spanska jag kommer fan få återgärdsprogram. Jag skyller allt på "Klådan".

Kommentarer
Postat av: Sophie

HAHAHAH xD FAN VA JAG GARVA ÅT DEN DÄR KONVERSATIONEN!!! HAHAHAHAHAHAHAHA XD SÅ JÄVLA RUUUULIG DIN MODER JORD ÄR XD
PUSS PUSS <3<3 CP >8)

Postat av: Hanna

Nej...Hon är snarare lite orelistisk och korkad XD

2007-05-26 @ 17:07:07
URL: http://krullethelgonet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback