Dagens...

Ja, det blir en dagenslista här nu, för min hjärna är precis lika tom som Hannas. Alltså, jag gör bara en lista för att Hanna gjorde en först. Jag skulle aldrig göra det på eget initiativ ;] 

Nej men alltså.. Min fantasi är inte på topp. Fast jag tänkte att jag skulle slänga ut en "Dagens outfit" också, för att få detta härliga Dagensinlägget fulländat. Men sen såg jag ner på mina billiga uffjeans och missaärgade tröja och tänkte att naej, en annan gång kanske..

Enjoy...:

     Dagens humör: Förväntansfull, sen blev jag irriterad och trött 
Dagens dåliga: Att folk har bilder på mig som jag inte vill att de ska ha.. >.<
      Dagens bra: Dansgenrepet, i alla fall lite

Dagens misslyckande: Badbomben på NOn, HAHA det var ett skämt!
     Dagens överasskning: En ganska obehaglig en
Dagens trevliga: Hanna, faktiskt :]

     Dagens låt: Hole - Asking for it 
Dagens motion: Dansgenrepet
     Dagens onyttiga: McDonalds fiskmeny


Dagens saker jag inte gjorde: Tränade på gymmet, åt McDonaldsglass och jobbade på spanskalektionen.

Ja, den har jag alltså knopat ihop själv, i brist på fantasi. Err, right...

MAKE ME FUNNY / Helgonet


Kommentarer
Postat av: Hanna

Var det förvånande att jag var dagens höjdpunkt :O Jag är alltid höjdpunkten och även världens mittpunkt *stolt*
Nej förlåt efter dig älsking...

Postat av: Saga

Det står Dagens trevliga, fektiskt! Bli inte allt för stolt, jag tycker inte om dig egentligen! XP

2007-05-04 @ 22:18:40
URL: http://krullethelgonet.blogg.se
Postat av: Hanna

:O

2007-05-05 @ 16:20:50
URL: http://krullethelgonet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback