Dance Camp



                     161419-94

Ni vet det där Lindy Hop/Swinglägret jag har pratat om förut? Ja, jag ville ju åka dit i sommar. Det är väldigt dyrt, men om man är volontär en vecka så får man gratis klasser en annan vecka. Ja, det verkar ju bra, tänkte jag, det kör vi på.

Men sen skulle jag ansöka om att få volontära. Då mailar dem och ber mig att jag ska berätta om mina skills inom bygge, målning, ljussättning, foto, ljudsättning, ... De vill också att jag ska berätta om jag har några Food Service skills, om jag har erfarenhet i stage-managing, om jag kan köra bil, om jag är duktig på att sy, eller om jag är bra på schemaläggning och statistik!

"Computer skills: those who can troubleshoot and maintain networks, database and data collection, programming type skills." 

HAHA! Jag kan ju ingenting! Jo jag kanske möjligtvis skulle kunna skriva att jag har erfarenhet inom servering, men då måste jag nog tyvärr sätta upp mig på listan över de som vill servera på niornas bal... 
Det finns ju inte en chans att jag ska kunna komma till Herräng i sommar och dansa! Det finns inget där jag kan hjälpa till med! Jag trodde typ att de skulle be mig skura toaletter eller diska eller nåt, det kan jag faktiskt göra utan några problem. Men jag har ingen erfarenhet i elektricitet/ljud eller datorkunskap, vad fan ska de med grafiska designers till!?

Buhuu. Det är bara att glömma det hela så fort som möjligt.

THEY DON'T WANT --> / Helgonet



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback