Dansuppvisningen -07

                                         
Så var årets dansuppvisningar finally over. Det har gått ganska bra, men ingen av de fyra uppvisningarna var perfekt. Men det var bara att le lite mer och köra på. :D 

Moderna nummret var ju tyvärr lite av ett skämt, folk krockade och kom in på scenen för sent och shit, och vi var grymt osynkade. Hela publiken satt typ och garvade åt oss. Men det nummret gjorde sig bra på bild! (se inlägget nedan)


                                                161419-92
                                         (fett heta brudar backstage)

Det här var alltså Jennys och min sista dansuppvisning hos Sara. Det blev lite sentimentalt där när vi körde finalen sista uppvisningen när man kom på att fan, det här är sista gången vi gör det här. Aldrig mer.
I sex och ett halvt år har jag dansat där. Sen jag var nio. Det är typ halva mitt liv. Men nu räcker det. Danscenter nästa! 

NO TURNING BACK / Helgonet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback