>.<



Nej nu ger jag upp! Jag orkar inte vara social med mina små släktingar any longer! >.< Kan någon förklara för mig varför man åker till ens släktingar för att både äta lunch och middag?! Det är så segt, alla är såå tråkiga.
Och sen när vi äntligen ska åka hem ( om det någonsin inträffar) så kommer jag att vara tvungen att hämta min bmx hos Dennis och cykla hem. YEY! Nooot... Och inte ska dte räcka med det inte...nope, ni ska se våran tvättstuga vi har 1 ton ostruken tvätt som någon arm stackare i våran familj måste ta hand om. Och dte kommer förmodligen bli jag. Men jag planerar att ikväll göra en tvättrassia och springa ner i tvättstugan slita upp alla kläder som är MINA och sen nöja mig med dte. För jag måste ha kläder! Jag har just upptäckt hur många plagg som hänger i min garderob, INGA! Kläder som kommer ner i tvättstugan kommer aldrig upp igen! 


Här kommer ett moget citat från mig: "blää bajs, baj, blää"  Det ska förklara min sinnestämning just nu...


WANNA SLEEP FOREVER... //Krullet.

Kommentarer
Postat av: Lauraa

tvättrassia låter kul:)

Postat av: Hanna

Ja dte skulle man kunna tro...men dte är mest jobbigt >.<

2007-05-15 @ 21:09:37
URL: http://krullethelgonet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback