Ey Yo

I'm soo freakin' tired. Det är så himla konstigt, för jag har knappt gjort nåååånting idag. I skolan har vi tittat på film (Bruce Allmighty) och gått tipspromenad (En tävling, jag och Al vann), and that's about it. 
Jag fattar inte varför jag är så goddamn trött hela tiden, jag går väl inte och lägger mig senare än någon annan? Det är faktiskt inte mitt fel... Jag får börja dricka mer kaffe eller något.

Anyway, sommarlovet närmar sig med stora steg, de får gärna vara större. Betygen ska vara satta på måndag, ändå måste vi gå kvar i typ en vecka. Jag säger bara PAAAAAAALLAAAAAAAAAAAAA!!!!! Sånt slöseri med tiiiiid! Jag vet att vi måste städa och sådär, men det klarar vi av på högst två dagar. Och sen då? Ska vi bara sitta ner och stirra in i väggen i väntan på skolavslutningen? Yey, funny shit. Jag vill bara ha min pappersbit med alla MVG:n och sen vill jag åka så lååångt från skolan som det bara går. Thank you very much.

NEED THAT VACATION / Helgonet

Kommentarer
Postat av: Nadjuff

Har du MVG i alla dina ämnen? :O O_O
Men det du säger är helt sant! Varför ska lärarna sno våran frihet när vi redan blicigt färdiga med allt? :O Jag har sovmorgon i dag, fett skönt.:} HEHE.<3

2007-06-01 @ 08:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback