Fantasilös jävel...




Jag har inte bloggat på hundra år jag vet, men jag har brainfreeze jag har ingen aning om vad jag ska skriva. BLÄ! Just nu i detta tllfälle har jag bajstråkigt, jag skulle ha velat dra till NRJ in the park (döm mig inte XD ) men det spöregnade typ på förmiddagen. Så då gav jag upp och gick in på mitt rum, drog ner rulgardinerna och glodde på tv. Sen när klockan var halv 7 drog jag upp dom och såg att dte var strålande sol och Nrj skiten hade börjat för en timme sen. FITTA. förlåt.



Jag har ägnat dagen till aatt:
sova
städa
diska
tvätta
baka
stryka
glo på tv

jag är en liten hemmafru, skojjigt för lilla mig. Nej men ibland är dte skönt att bara ta det lungt och ligga inne hela dagen nu ska jag fortsätta med det..Ciao.

NOT SU INTERESTING //Krullet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback