Helgonet

                                  161419-83

This is me then. Visst är det sjukt att en liten nörd som jag kan se så obeskrivligt SNYGG ut! Perfekta ögon, läppar, perfekt benignäsa, pedantiskt noppade ögonbryn. För att inte tala om min oproportionerliga panna. GORGEUS! Och så den där perfekta bimbominen (blåst)

Nej. Sådär ser jag VERKLIGEN inte ut! Den där hyperretusherade bilden ser ut som någon slags wannabeParis Hilton. Och jag ser absoluuut inte ut som Paris Hilton. Nej jag har betydligt fler fräknar, betydligt större näsa och betydligt mindre överläpp än den där...figuren. Fast det var faktiskt jag från början.

Fan, jag glömde att göra insjunkna kinder! Damn it..

THIS ISN'T ME / Pic by Helgonet



Kommentarer
Postat av: Nadjuff

Hahaha, "du" ser fett skev ut på den där bilden men visst, en whanabe är det alltid! ;P

2007-05-05 @ 20:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback