Igår kväll

Partajet igår var väldigt, väldigt trevligt! Det var kul att umgås med människor man ser varje dag, men aldrig snackar med. Det blev många oväntade kramar dära..! Träffade fyra tjejer från min dans också, tre av dem uttryckte sin förtvivlan över att jag lämnar dem till hösten. Eller ja, förtvivlan och förtvivlan... De tyckte det var tråkigt i alla fall!
Dessutom var det ju en massa andra som jag inte kände men pratade med ändå, vilket var askul! Det är härligt med nya människor! :D Jag hade inte så mycket val direkt, eftersom både Hanna och Al lämnade mig att mingla med främlingar. Eller... uops, jag kanske lämnade dem? ;D

Senare framåt kvällen kände jag mig kanske lite väl omringad av testosteron. Liksom, "Var är brudarna?" Jaha, ja ja, då hade så gott som alla flickor dragit hem. Okeeej... men det betyder fan inte att jag vill hångla och hålla på församtliga brudar som dykt upp under kvällen!? 
Herregud, man tycker ju att kåta 23åringar borde ha lite annat för sig än att ragga upp fjortisar på hemmafester? Alkoholpåverkade pojkar över huvud taget förlorar ju sina hjärnceller helt, helt plötsligt fattar de inte vad "Nej" betyder! Jag fick uttrycka mig såhär för att de skulle förstå: 
"Det där är faktiskt mina bröst! Privat egendom, hellooo?! Du får faktiskt fråga först!" 

Uuuurh... Äckel.

Annars var det helt okej! Mer partaj åt folket.

SO MUCH FUN / Helgonet



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback