I'm back

Hej, hej, hej, Hola!

Jag har varit på landet i hundra år (fyra dagar) Nu är jag hemma igen. Jag har haft relativt trevligt med familjen. Vi håller på att bygga om hela trädgården, vi gräver fram ett berg och sånt. Så HELA familjen har varit ute, inklusive min ena syrras pojkvän. Jag har mest suttit still och betraktat mina lyriska familjemedlemmar (ja, bara mamma och mina systrar dåra) som alla tycker att det är jätteroligt med blommor och blad. Det tycker inte jag, därför gjorde jag ingenting. Jo jag satte några krassefrön i en rostig skotkärra och planterade en hallonbuske. Men jag tror den är död nu. Trädgården blir i alla fall jättefin! Sen. Nu är det mest jord överallt.

MISSED MY COMPUTER / Helgonet



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback