Jag är beroende

                            161419-80

Mi drog: Socker. Helst i form av McDonaldsglass med chokladtopping, kladdkaka, sockervadd, O'boy, smågodis, Coca Cola, Marabou, tuggummi, etc, etc....

Idag stod det chokladbollar på menyn. Yepp. Feeeeta chokladbollar med pärlsocker på. Måste bara säga till mitt försvar att jag bara gjorde en halv sats. Och att jag inte helt snyltar på mina föräldrars ingredienser, för jag har köpt både smör och havregryn (fiberhavregryn faktiskt, nyttigt, nyttigt) för egna pengar.

Så här sitter man och pressar i sig bruna klumpar som består till femtio procent av havregryn och resten smör och socker och jag riktigt känner hur fettet lägger sig till rätta över mina magmuskler. Inte sätter det sig på min så gott som obefintliga rumpa, nej, nej, nej, på magen ska det vara. Självklart.

Men det är ju så gott. (Jag mår illa)

ADDICTED TO SUGAR / Helgonet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback