Jag är så duktig :D



Moahahaha, dte här är typ den första viktminskiningen jag har lyckats med i hela mitt jävla liv! Jag kör typ Atkins/ GI-metoden. Jag äter inte potatis,ris, pasta eller vitt bröd. Alltså inga kolhydrater. det funkar! Jag är sååå glad! :D Nu kanske jag kommer våga visa mig i bikini till spanienresan...Kanske.
 
Om några minuter ska jag skutta till Huddinge centrum där jag ska träffa Dennis, Dogge opch Micke. Sen åker vi till Friday´s. Jag vet jag överkonsumerar Friday´s men dte är gott som fan. Hans mormor bjöd nämligen in mig för att hon hade dåligt samvete för att jag inte var med på ngn släktmiddag dom hade haft för typ 2 månader sen ^^ Så söt.

Sen direkt efter det så tar jag tunnelbanan till Gullmarsplan och drar till The Wave med Elin <3 Yey! Det kommer att bli fett nice! jag kommer fan bränna hur jävla många kalorier som helst när jag dansar i 5 timmar XD Samtidigt som jag har hell of a good time! Det ska bli så skojjigt! Men jag byter om där eftersom jag inte vill ge Dennis mormor en hjärtattack av min inte allt för långa kjol. Hmm, host ja.

Igår var ju lite intresant, jag skulle på en spelning så blev det lite fel XD Hinner inte skriva om dte nu, knaske skriver när jag kommer hem om jag orkar!

LET´S LOVE PARTIES! //krullet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback