Jag vet.



Jag vet, ni vet, jag vet att ni vet att jag vet att vi vet.

Jag vet att Jag och dennis är övermäktiga, otroligt nästan äckligt snygga och smarta. För att inte tala om roliga! Tillsammans är våra välutvecklade hjärnor oslagbara.

- All denna relevanta fakta borde tas med en nypa salt.

jag kan inte hjälpa att jag är så otroligt rolig att jag bar inte kan låta bli att älska mig själv ibland. Haha japp jag är en skojjig prick. Dennis och jag pratde i telefon, Dennis hade varit lite ambitiös och cyklat till Huddinge centrum för att lite snittsigt glida in genom entrén till Apoteket. Dennis hade bestämt sig för att detta var en revolutionens dag, detta var dagen då hela världen skulle förändras. han såg sig sakta omkring i den överbefolkade lokalen, alla höll andan, vad skulle hända härnäst? Han styrde självsäkert stegen mot *dum, duum, duum*  finnmedlena.
Han hade en gång för alla tröttnat på att vara Finniga-Klas ( fråga inte om dte heller). Detta var ett stort ögonblick för oss alla men när han kom hem möttes han endast av hans lillebror som skrek "Vafan har du blvit bög nu eller"


Jag: Douglas älskling (han är 13 år) när du kommer in i puberteten om sisådär 10 år så kommer du också vakna upp en morgon som en tvättäkta bög! Eller ja Finniga-Klas.

det tyckte jag var otroligt roligt utav mig, och det tyckte Dennis också, eller ja det är bäst för honom att han tyckte det. Nu bubblar jag i skägget.* Godnatt.


* Inlägget har ingen röd tråd eller humoristisk läggning övehuvudtaget. Jag vet inte varför jag överhuvudtaget nötte ut mina fingeravtryck för detta inläggs skull.


NO GOOD HUMOR //Krullet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback